Tuesday, September 22, 2009

Despre barbati, animale, femei si sex

In urma postarii uneia dintre pozele mele, mai mult sau mai putin sexy, pe blogului lui Arhi , m-am decis sa scriu articolul asta, in incercarea de a ma lamuri in legatura cu un subiect foarte popular in Romania, si anume sexul! E de ajuns sa postezi o poza cu tate la vedere si , efectiv, toata populatia masculina o ia razna. Sexul vinde…si inca cum!! N-am pretentii de sex simbol si nici nu am impresia ca arat cine stie ce, oglinda mea imi spune in fiecare dimineata ca sunt mai mult talentata decat draguta. Facand totusi un studiu de caz, realizez ca barbatii sunt niste animale, ce-i drept numai atunci cand femeile isi arata nurii. Ma  intreb oare cati se masturbeaza la poza mea si nu ma pot abtine sa ma gandesc, oare cati or fi sarit pe neveste cand au vazut-o? Vroiam totusi sa realizati ca sub amprenta asta de femeie care-si arata nurii, se regaseste o tipa normala, fara pretentii de doamna, cu mintea limpede, cu judecata neintinata, si cu toate ca poza a fost pusa fara acordul meu ( nu ca ar fi asta prima data), am ramas si cu ceva impresii despre cititorii lui Arhi. Constat cu dezamagire ca oricat de misogini ar fi barbatii in frumoasele lor povesti despre sexul frumos, uita sa precizeze slabiciunea lor fata de acesta. Si aceasta slabiciune nu poate fi decat un punct in plus pentru noi, fiindca, fiind cu o secunda mai destepte decat ei, stim sa profitam cand trebuie de aceasta slabiciune. Asa ca dragii mei, cand spuneti ca o femeie e mai mult sau mai putin demna in anumite situatii , aduceti-va aminte cum aratati voi ca niste animale in calduri atunci cand va holbati la poza ei. Si nu mai fiti zgarciti in complimente, caci femeia nu e numai jucaria voastra sexuala, ea are nevoie si de atentie si grija, exact asa cum va daruieste ea, daruiti si voi.  In ultimul rand, trebuie sa recunosc ca nu ma flateaza foarte tare faptul ca niste maniaci se holbeaza la poza mea gandindu-se cam ce mi-ar face ei daca m-ar prinde. Asa ca iti multumesc Arhi pentru cei 114 vizitatori pe care mi i-ai adus pe blog, insa data viitoare as prefera , daca tu crezi ca se poate, sa-mi ceri acordul cand mai publici poze cu mine, spre deliciul vizitatorilor tai. Multumesc.

No comments:

Post a Comment